Friday, January 14, 2011

Coretan artis bukan popular.

Aku bukan macam Siti Nurhaliza. Aku jugak bukan macam Hanis Zalikha. Korang kenal ke tak Hanis Zalikha? Klu tak kenal sila tanya Lebai google. Kahkah. Aku juga bukan mcm F.A yang punyai ramai peminat. Tapi kwn2, makcik2, pakcik2, diorang ckp muke aku nih mcm F.A. (barangkali muke aje kot, badan jauh sekali!). Bukan abg ckp, tapi diorang yg ckp. Hehe. Tapi aku tak kisah dgn sume tu. 
Masalahnye skang, laman sesawang aku nih payah bebenor nak di-updatekan. Cerciter..cerciter..HAHA! Mcm lah busy sgt kan mcm artis2 yg aku sebutkan kat atas tuh. Tp busy gak weyh! Antara sebab musabab utama aku malas nak update blog:
  1. merasakan diri ini tak glamour
  2. mcm takde org nak bace aje (ekekeke)
  3. ramai follower ke blog aku nih? 
  4. rase design blog aku tak cantik. sesape pandai design dan tambah mcm2 segala. tlg lah ajar aku weyh! hehe
  5. buat blog sebab terpaksa. (En. Zainol jgn marah ea). p/s: markah kasi lebih sket.
Anyway, alang-alang dah TERbuat blog nih. Aku pikirin baik teruskan sampai bila2. Mungkin relevan jugak aku buat blog nih. So, dapat jgk  melepaskan apa yg terbenak dalam kotak pemikiranku. Cewah! 



Pesanan: Muke tak same dgn lu pon takpe. Tapi gua nak lengan same besar dengan lu!



Pesanan: Jangan tiru aksi ini. Malu! Kekeke.





mIdLy

No comments:

Post a Comment