Friday, January 7, 2011

::: ALL iz WELL :::


Assalamualaikum semua.
Salam sejahtera.
Salam 1Malaysia. (kipas sket) kahkah.

Pergh. Teruja aku siot. Pertama kali wat blog. Ni pon kerana terpaksa sebab lec suh wat blog.(Beliau nak kami semua jadi mcm Blogger Boy kot) haha! So, aku terpaksa lah menjadi salah seorang ahli Blogger yg tak berapa handal nak mengarang kejadah sume ni. Subjek ni adalah Subjek Multimedia Journalism. So, kitorang sume diWAJIBKAN okey! Kalau tak wajib la kan, sampai kesudah aku takde blog kot. Haha!

ALL IS WELL! Harapan aku begitulah untuk mase yg akan datang. Mcm mane nak kate ek, Urm..Memule dikejutkan dengan berita Result Sem 5. ALHAMDULILLAH! Nak kate cemerlang sgt pon tidak la kan. Tapi buley laaa. Sem ganjil memang LUCK! (LUCK kerrr???) huhu. Pastu kecoh pasal MUET. Result MUET da kuar! Ada yg meraung, menangis, yg cool saje pon ade, risau tak Convo dan macam-macam hal lagi. Then, ALHAMDULILLAH! aku punye result lepas la mcm ape yg USIM nak kan tuh. (klu tak lepas takleh grad woo!) Kawan-kawan yg tak lepas lagi tuh, harap bersabar, teruskan usaha anda. Igt tak TAGLINE USIM? ("GEMBIRA BERSAMA USIM" katenye!)

p/s: ade ker org nak jadi follower aku? kehkeh. 

mIdLy



4 comments:

  1. salam..
    selamat datang ke dunia blogging...
    done follow u...dun forget to follow me back..
    http://islahnafsina.blogspot.com/
    http://photogaleryteha.blogspot.com/
    keepin touch ya..

    ReplyDelete
  2. apasal entri ko sama dgn Faris punya

    ReplyDelete