Tuesday, June 14, 2011

Hilang

Lama juga tidak menghupdate kan belog ini. Memang lama sudah~ Banyak perkara yang berlaku pada bulan Jun 2011 kali ini. Tema bulan Jun adalah 'hilang' okeyh. Taknak citer banyak.

  1. Kasut NIKE kesayangan aku lesap dikebas orang. Dah 3 tahun kasut tu setia menemani kaki. Target siapa si pencuri sudah dikenal pasti. Mau aje aku kerahkan anak-anak buah mencari 'beliau'. Gaya ada macam Abang Long kan? Hahaha. Ops! Terlebih sudah~ Nanti kene saman wooo.
  2. Anak kucing aku si 'Lala' pon nak hilang jugak. Yang ni memang misteri. Panggil Uncle Seekers pon belom tentu beliau dapat cari anak kucing aku tuh. Maka kesimpulannya tinggal lah si 'Lulu' bersendirian.
  3. Hilang arah. Aku hilang arah. Bukan sesat weyh. Cuma merasakan diri ini patot melakukan sesuatu yang lebih drastik. Apekah? 

Sebelum berpisah. Jom layan lagu nih. Khas buat pemilik belog ini.

 

PESANAN: korang ingat aku layan citer Cinta Melody ke?

No comments:

Post a Comment